tiistai 5. heinäkuuta 2011

Minun Satakuntani


Osallistuin taannoin Satakunnan Kansan Minun Satakuntani -valokuvakilpailuun oheisella kuvalla, joka on vilahtanut ennenkin täällä blogissa. En odottanut mitään ihmeempiä, itseasiassa ehdin jo unohtaa koko kilpailun - kunnes eräänä päivänä lehdessä komeili ottamani kuva 10 parhaan joukossa. :) Oli kyllä aika shokki ja yllätys! :D

Loppujenlopuksi pääsin kolmen parhaan joukkoon, mihin olen todella tyytyväinen. :) Minulla ei olisi itseassa edes ollut varsinaista käyttöä pääpalkinnolle, maitolaiturille, että hyvä näin. ;)

3 kommenttia:

  1. Onnittelut upeasta sijoituksesta ja todella kaunis tunnelmakuva!
    Mullekin Satakunta on läheinen, Kokemäenjoki eritoten, siinä olen opetellut uimaan ;-D Olen syntyisin Kokemäeltä.

    VastaaPoista
  2. Onnea, kuva ihanan salaperäinen...jopa vähän maaginenkin...
    Hienoa Maria !

    VastaaPoista
  3. Kiitos molemmille! :) Oho, enpä tiennyt Mags, että olet tästä lähiseudulta kotoisin. :)

    VastaaPoista

Kiitos ja kumarrus kommentista!