torstai 5. heinäkuuta 2012

Kasteen peittämiä pullasuteja


Tai niiltä nämä voikukan haituvat ainakin omasta mielestäni näyttävät. :) Ihania makrokuvattavia!


Mitäs muuta.. Blogi on tosiaan valitettavasti jäänyt aika hiljaiselolle, kuten onkin varmaan näkynyt. Kesätöissä luomutilalla olen sen sijaan viihtynyt hyvin! Työnkuvaan on viime viikolla tullut mukaan mansikoiden poiminta, ja se onkin jo tullut perusteellisen tutuksi. :D Mansikkakausi sen sijaan ei osoita loppumisen merkkejä vielä vähään aikaan.. ;)

Töissä on muuten ollut hienoa nähdä kasvien kehitysvaiheita. Ihan ekoilla viikoilla rikkaruohoista puhtaaksi nyppimämme pikkuiset taimet ovat jo kasvaneet hurjasti. Mansikkarivistöt eivät ole enää valkeassa kukassa vaan täynnä punaisena hehkuvia marjoja. Olen muutenkin tykännyt hommasta, kun ulkona kerran saa olla. On ihanaa kun voi nauttia puhtaasta ilmasta, lintujen liverryksestä, heinäsirkkojen siristyksestä ja kukkien tuoksusta. Sekä tietenkin kesän lämmöstä.

No joo, äskeinen oli aika ihannemielikuva. Sekaan kun toki mahtuu sateisia päiviä, jolloin työt eivät suinkaan lopu. Mutta onneksi niitä poutaisia on enemmän. :)

Aurinkoista viikon jatkoa kaikille! :)











7 kommenttia:

  1. Milloinkas sinä saat tuloksia opiskelupaikoista? Etkös hakenut sitä valokuvausta ja luonnontieteitä opiskelemaan? Vai tulevatko tulokset vasta myöhemmin kesällä? =)

    VastaaPoista
  2. Kaunis pisarointi...Vangitseva pitsiä...T:) Koralli

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia :) Oon niin kateellinen ku saat olla ulkona töissä! Mun päivät kuluu vastaanotolla sisätiloissa ilmastointilaitteiden surinassa :D No ei, kyllähän mä työstäni nautin täysin siemauksin, etenkin silloin kun sataa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Olen kyllä tosiaan tykännyt ulkohommasta, harmi että itse joudut viettämään päivät sisällä. :/ Onneksi ainakin tykkäät työstäsi! :)

      Mutta toisaalta sisätyössä on hyötynsä, ei tuo mun homma ole erityisen hauskaa sadesäällä.. Aurinkoisina päivinä olen iloinen työstä, sateisina manaan kun pitää olla ulkona. :D No joo, toisaalta on siihenkin kyllä jo tottunut. :)

      Poista
  4. Hauska, että joku muukin kuvailee voikukkien hattaroita. Omani eivät ole yhtä upeita enkä ole niitä ehtinyt vielä esittelmäänkään ...

    VastaaPoista

Kiitos ja kumarrus kommentista!